Ben jij die duizendpoot die impact wil maken met je werk en wil je daarbij maatschappelijk betrokken en betekenisvol bezig zijn? Dan zijn we op zoek naar jou!

In verband met een interne verschuiving binnen onze organisatie is de functie van medewerker Planning & Support vrijgekomen voor 30 uur per week verdeeld over 4/5 dagen. We bieden ook de mogelijkheid aan om hier een duobaan van te maken. In deze functie ondersteun jij één of meerdere collega’s binnen het team met het uitvoeren van administratieve werkzaamheden en Helpdesk taken. Daarnaast ondersteun je in de uitvoering van diverse opleidingstrajecten van Dariuz, door de logistieke en administratieve organisatie hiervan tot in de puntjes te verzorgen. Deze functie kan ook als duobaan ingevuld worden

Wat zijn je taken en verantwoordelijkheden?

 Correspondentie en informatieverstrekking

  • Aannemen van telefoongesprekken en beoordelen van binnengekomen e-mail en post
  • Afhandelen van routinematige zaken binnen de gegeven bevoegdheid
  • Verzorgen van de dagelijkse correspondentie aan de hand van vaste voorschriften en richtlijnen
  • Uitwerken van standaard notities/brieven aan de hand van instructies, concepten, of aanwijzingen (vertrouwelijke) brieven, memo’s, nota’s en e-mails
  • Beheren van de Helpdesk en doorzetten van vragen naar de betreffende afdelingen/personen

Planning en organisatie

  • Verzorgen van de (administratieve) planning, organisatie en het bewaken van opleidingsactiviteiten aan de hand van (geautomatiseerde) aangeleverde informatie en aanwijzingen van collega’s
  • Verzorgen van de logistiek rondom trainingen zoals het regelen van locaties, audiovisuele middelen, cateringmogelijkheden
  • Zorgdragen voor het (laten) verspreiden van informatie over de opzet, inhoud, duur van decursussen en trainingen
  • Indelen van cursisten bij de diverse opleidingen, rekening houdend met vereiste bezetting en wensen binnen afdelingen/vestigingen en opgegeven vakanties

Registratie en beheer

  • Ontvangen en administreren van binnenkomende vragen via de Helpdesk
  • Invoeren van basisgegevens binnen de geautomatiseerde systemen en toetsen van de gegevens op juistheid en volledigheid
  • Opschonen van periodieke dossiers

Welke competenties of profiel heb jij?

  • MBO werk- en denkniveau
  • Kennis van en ervaring met het werken met PC en het Office-software pakket, (Excel is een pré)
  • Kennis van relevante applicaties op het gebied van planning
  • Enige (relevante) werkervaring
  • Nauwkeurig/accuraat
  • Praktisch ingesteld
  • Plannen en organiseren
  • Klantgericht
  • Resultaatgericht
  • Stressbestendig
  • Proactief

Wat bieden wij jou?

  • Een 30 urige werkweek verdeeld over 4/5 dagen; mogelijkheid bestaat om hier een duobaan van te maken
  • Een inspirerende omgeving waarin je je creativiteit en ideeën kwijt kunt
  • Een dynamische werksfeer waarin geen dag hetzelfde is
  • Een werkomgeving waarin veel ruimte geboden wordt voor eigen initiatief en het nemen van verantwoordelijkheid
  • Een leuk team dat bestaat uit een eigenzinnige groep gedreven professionals die elkaar uitdagen tot beter
  • Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden die we in een gesprek zullen toelichten

Interesse in deze veelzijdige functie? Stuur dan je sollicitatie naar j.schuler@dariuz.nl t.a.v. Jolanda Schuler.
Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met René Niks via 06 40538644 of per mail r.niks@dariuz.nl.

Dariuz is in 2008 gebouwd op het wetenschappelijke fundament van ‘TNO Kwaliteit van Leven’. Ook de zakelijke behoefte van twee werkbedrijven aan valide instrumentarium was en is nog steeds een intrinsieke motivatie. Maar het belangrijkste fundament onder Dariuz is misschien wel de ideële missie. De behoefte het goed te doen en met betekenis bij te dragen aan het geluk van mensen voor wie dat niet vanzelfsprekend is. De hieruit geboren Dariuz methodiek is de kern van ons denken en ons doen. Ga naar www.dariuz.nl voor meer informatie!