Ben jij een oplossingsgerichte teamspeler die energie haalt uit klantcontact en graag het eerste aanspreekpunt is bij vragen? Word dan onze nieuwe Servicedeskmedewerker en maak het verschil voor onze klanten!

Dariuz is de onmisbare partner voor professional in het sociaal domein. Wij zetten ons in om mensen met een kwetsbare positie op de arbeidsmarkt te ondersteunen. Of het nu gaat om gemeenten, het UWV, werkbedrijven of (sociaal ondernemende) werkgevers, ons doel is altijd om een duurzame arbeidsplaats te realiseren.
De Dariuz methodiek speelt hierin een cruciale rol, ondersteunt door een sterk online platform. Onze methodiek wordt continu doorontwikkeld door feedback van professionals, statistische analyses en strategische samenwerkingen met verwante organisaties.

Om onze klanten optimaal te ondersteunen, zijn wij op zoek naar een enthousiaste collega voor de functie van Servicedeskmedewerker. In deze functie ben jij binnen Dariuz het eerste aanspreekpunt voor klanten en verantwoordelijk voor het oplossen van eerstelijnsvragen, zowel telefonisch als per e-mail. Als Servicedeskmedewerker haal je energie uit klantcontact en vind je plezier in het oplossen van uiteenlopende vraagstukken.

Afhankelijk van het aantal uren wordt deze functie uitgebreid met ondersteunende taken voor social media / backoffice / trainingen.

Jouw taken en verantwoordelijkheden:

  • Het aannemen, afhandelen en monitoren van vragen, zowel telefonisch als per e-mail
  • Verzorgen van correspondentie en communicatie volgens voorschriften en richtlijnen
  • Invoeren en controleren van basisgegevens in geautomatiseerde systemen op juistheid en volledigheid
  • Registreren, aanmaken en afsluiten van accounts en het opzetten van databases voor nieuwe klanten
  • Communicatie over facturatieprocessen
  • Bijdragen aan inhoudelijke en technische verbeteringen
  • Zelfstandig (door) ontwikkelen van helpdeskmaterialen
  • Nauwe samenwerking met collega’s om klantvragen efficiënt en effectief op te lossen

Wij vragen:

  • Minimaal MBO+ werk- en denkniveau
  • Kennis van en ervaring met CRM systemen en het Office-software pakket, (Excel is een pré)
  • Beschikbaarheid in de ochtenden
  • Affiniteit met zowel inhoudelijke als technische helpdeskvragen
  • Affiniteit met social media

Wat bieden wij jou?

  • Een dynamische werksfeer waarin geen dag hetzelfde is
  • Een werkomgeving waarin veel ruimte geboden wordt voor eigen initiatief en het nemen van verantwoordelijkheid
  • Een leuk team dat bestaat uit een eigenzinnige groep gedreven professionals die elkaar uitdagen tot beter
  • Opleidings- en doorgroeimogelijkheden zowel op inhoudelijk als ICT-technisch vlak
  • Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Mogelijkheden om hybride te werken na een gedegen onboarding traject op ons kantoor in Eindhoven
  • Salaris dat aansluit bij jouw verantwoordelijkheden en ervaring

Interesse in deze veelzijdige functie? Stuur dan je sollicitatie naar j.schuler@dariuz.nl t.a.v. Jolanda Schüler.

Leave a Reply