24-32 uur verdeeld over minimaal 4 dagen
Van wachtwoorden resetten tot het oplossen van softwareproblemen: jij wordt hét aanspreekpunt voor klanten en collega’s!
Dariuz is de onmisbare partner voor professional in het sociaal domein. Wij zetten ons in om mensen met een kwetsbare positie op de arbeidsmarkt te ondersteunen. Of het nu gaat om gemeenten, het UWV, werkbedrijven of (sociaal ondernemende) werkgevers, ons doel is altijd om een duurzame arbeidsplaats te realiseren.
De Dariuz methodiek speelt hierin een cruciale rol, ondersteunt door een sterk online platform. Onze methodiek wordt continu doorontwikkeld door feedback van professionals, statistische analyses en strategische samenwerkingen met verwante organisaties.
Om onze klanten optimaal te ondersteunen, zijn wij op zoek naar een enthousiaste collega voor de functie van (junior) IT Servicedeskmedewerker. In deze functie ben jij binnen Dariuz het eerste aanspreekpunt voor klanten en verantwoordelijk voor het oplossen van eerstelijnsvragen, zowel telefonisch als per e-mail. Als Servicedeskmedewerker haal je energie uit klantcontact en vind je plezier in het oplossen van uiteenlopende vraagstukken.
- 1e/2e-lijns support via telefoon en tickets: incidenten en vragen oplossen
- Werken met ticketsysteem en diverse tools/platformen
- Prioriteit en doorlooptijd tickets bewaken
- Analyseren van klantvragen en meedenken over structurele oplossingen.
- Heldere communicatie naar gebruikers over voortgang en oplossingen
- Samenwerken met specialisten; actief meedenken over verbeteringen
- Beheren van social media kanalen
- Ondersteuning bij backoffice-processen en systemen

- Een afgeronde MBO-opleiding in een relevante richting zoals ICT-beheer, Systeembeheer, IT Support of Technisch Beheer
- Enige stage- of werkervaring in IT-support of servicedesk
- Kennis van en ervaring met actuele Microsoft-systemen (Windows 10/11, Office 365)
- Uitstekende kennis van de Nederlandse taal
- Klantgerichtheid: je weet hoe je mensen verder helpt met aandacht en actie
- Lerend vermogen: je pakt nieuwe uitdagingen, systemen en processen snel op
- Denken in oplossingen: je ziet problemen als startpunten
Ook zonder alle vinkjes ben je welkom te reageren. Je motivatie is voor ons belangrijker dan je CV. Groei begint namelijk waar je nog niet bent en Dariuz helpt je daar te komen.
- Opleidings- en doorgroeimogelijkheden zowel op inhoudelijk als ICT-vlak
- Het salaris stemmen we af op jouw ervaring en kwaliteiten
- Mogelijkheden om hybride te werken na een gedegen onboarding traject op ons kantoor in Eindhoven
- Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden
- Een leuk team dat bestaat uit een eigenzinnige groep gedreven professionals die elkaar uitdagen tot beter
Interesse in deze veelzijdige functie? Stuur dan zeker je sollicitatie naar j.schuler@dariuz.nl t.a.v. Jolanda Schüler.





